Niskat on aivan tappojumissa ja syksy on tullut.. Vituttaa.. Syksyn tulon huomaa taas siitä, että olen ihan toivottoman tukossa. Kurkku on täynnä limaa ja räkää T_____T Ja vituttaa vielä kaiken päälle kaikki puutteesta kärsivät Euroopan ulkopuolelta tulevat henkilöt, jotka ehdottelevat aivan estoitta kaikkea törkeää.. Joihin ainakaan minulla ei mielenkiinto juuri nyt ainakaan riitä.

Tämä saattaa kuulostaa todella turhamaiselta, mutta vituttaa vielä sekin, että aamulla multa lohkesi kynsi, kun vedin tennareita jalkaan ja se sattui aika helvetisti..

Ja mikään ei tunnu kiinnostavan juuri nyt... Ei kun M ei voi jutella mun kanssa.. M on siis Englannista kotoisin oleva, minua tasan 13 päivää vanhempi (ja reeeilusti pidempi) herrasihminen. Eikä D:kään ole mesessä.. D on sitten taas vastaavasti Islannista kotoisin, tosi mukavan oloinen poika, joka näyttää ikävästi puolittais H:lta ja puolittain sitten taas oikein söpöltä pikkuserkultani, joka on 12 :P


Olen lyhentynyt taas viime mittauksesta.. Kun minut viimeksi mitattiin terkkarilla, mitta näyttä 177 cm:iä, mutta nyt kun tuossa minut viime viikonloppuna mitattiin metrimitalla olohuoneen seinää vasten, näyttä mitta 176 cm:iä. Mä en näköjään enää kasva, vaan lyhyenen entisestään.. Joka sitten taas omalta osaltaan vituttaa myös sekin..